Lyhyesti minusta:

Porvoolainen 25-vuotias hyvinvoinnista ja liikunnasta, etenkin juoksusta kiinnostunut mies. Bloggaan motivoidakseni itseäni ja kanssajuoksijoita. Löydät mut myös Instagramista @samulihuttunen :)

Yhteydenotot: samulinjuoksublogi@gmail.com

Eka postaus - Kuka oon, mitä teen, miks teen?

Moi lukija,

Olen nyt 3,5 vuotta aktiivisesti juoksua harrastanut 24-vuotias mies Porvoosta. En ole mikään kaikkitietävä pro - ainakaan vielä. Mutta sinne olen matkalla. Ainakin toivottavasti.

Suhtaudun asioihin, joista innostun, todella intohimoisesti ja haluan elää joka hetki palvellen intohimoani. Juoksu on ollut intohimoni niin kauan, kun hain Prisman hyllystä ensimmäiset Adidaksen lenkkarit.

Mulla oli myös toinen unelma: tulla menestyväksi liikemieheksi. Opiskelinkin puolisentoista vuotta liiketaloutta, kunnes hoksasin, että ei tämä ole sitä mihin mä haluan käyttää päiväni. Liikunta, juoksu ja hyvinvointi on mun intohimo. Ainakin nyt.

Haluan ennemmin juosta kilsojen ja terveyden, kuin rahan perässä. Nyt opiskelen koulutetuksi hierojaksi työn ohella. Haaveena perustaa oma hierontaliike joskus ja olla kykenevä aikatauluttamaan oma työ juoksulle ja muille harrastuksille sopivaksi.

Ekan maratonin juoksin Tukholmassa 2014 puolen vuoden harjottelun jälkeen aikaan 4h10 min. Aikaan olen tosi tyytyväinen. Ekasta maratonista ja sen fiiliksistä kirjoitan myöhemmin enemmän blogissa.

Ennätykseni juoksin Tukholmassa 2015 aikaan 3h 52min. Neljän tunnin alle ei ole sittemmin menty. Kaiken kaikkiaan maratoneja on kertynyt tähän mennessä viisi.

Seuraavaksi on vuorossa jälleen Tukholman maraton. Tavoitteena on vain päästä maaliin, sillä pitkäaikaisen sairastumisen vuoksi en ole pystynyt treenaamaan treeniohjelman mukaan. Koetukseen on aikaa reilut kahdeksan viikkoa ja kovasti mietityttää miten mahtaa käydä, aikaa on onneksi vielä ihan hyvin. Voit seurata treenien edistymistä seuraamalla blogia tai Instagramia.

Aloitin bloggaamisen, koska haluan kehittää itseäni juoksijana ja uskon että aiheesta bloggaaminen motivoi mua kehittymään. Haluun myös jeesata muita juoksusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneita.

Blogistani voit lukea mun treeneistä, kisoista ja pohdinnoista juoksun, liikunnan ja hyvinvoinnin tiimoilta. Opiskelen paljon itsekseni treenaamisesta ja kirjoitan tänne vinkkejä oppimastani. Pyrin tekemään blogista sellaisen, että siitä on lukijalle aidosti hyötyä.

Seuraava blogiteksti tulee käsittelemään virheitä, joita olen itse tehnyt treenatessa ja mitä olen oppinut niistä. Pysy kuulolla 😊

Kommentit

Suositut tekstit